Pendiklilerin “İletişim Merkezi”nden memnuniyeti ise yüzde 96.2 gibi hayli yüksek bir oranda gerçekleşti.
Ankete katılım sağlayan vatandaşlara “Genel Olarak İletişim Merkezi Hizmetinden Memnun Musunuz?” sorusu yöneltildiğinde, katılımcıların yüzde 96.2'si olumlu cevap verdi. “İletişim Merkezi Personellerinin Bilgi Düzeyi ve Hizmet Sunumunu” iyi ve orta olarak değerlendirenlerin oranı yüzde 96.3 olurken, “Alınan hizmetle ilgili olarak İşlem Sonu Bilgilendirmenin yeterli olduğunu düşünüyor musunuz?” sorusuna olumlu cevap veren katılımcıların oranı ise yüzde 92.7’ye ulaştı.
10 kişiden 9’u memnun
Ankete katılan vatandaşların “Genel Olarak Belediye Hizmetlerinden Memnuniyetleri” araştırıldığında yüzde 91.1’inin memnun ve yeterli bulduğu tespit edildi. Ayrıca vatandaşlara, “Belediyeye En Çok Hangi İletişim Kanallarından Ulaşıyorsunuz?” sorusu yöneltildiğinde katılımcıların 54,9’ununun telefonla 444 81 80 No’lu Çağrı Merkezi hattını, 23,1 ile beyaz masa ve %15,6 ile hem telefon hem de beyaz masayı tercih ettiği görüldü.
Anket sonuçları değerlendirildiğinde; yüzde 51,1’i erkek, yüzde 48,9’u kadınlardan oluşan katılımcıların 26,6’sı 36-45 yaş arası, yüzde 24,5’inin 26-35 yaş arası ve yüzde 16,4’ü de 46-55 yaş arasındaki vatandaşlardan oluştuğu görüldü.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.