İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü tarafından düzenlenen seminerlerde, ‘Profesyonel İletişim Teknikleri’, ‘Profesyonel Takımdaşlık’ ve ‘Protokol ve Nezaket Kuralları’ gibi konularda eğitim veriliyor. İki hafta süren ve her müdürlük personeline ayrı ayrı verilen seminerlerle, personelin halka karşı daha güler yüzlü ve daha samimi davranması hedefleniyor.
GÜLÜMSEYEN, İLGİLENEN, ÇÖZEN BELEDİYE
Tuzla Belediye Başkanı Dr. Şadi Yazıcı, “Gülümseyen, ilgilenen, çözen” belediyecilik anlayışını hayata geçiriyor. “Her işin başı tatlı bir tebessümdür.” diyen Dr. Yazıcı, personelden vatandaşlara karşı daha güler yüzlü ve samimi olunmasını istedi. Halkla kurulacak sıcak iletişimin önemini vurgulayan Dr. Şadi Yazıcı “Amacımız gülen bir belediye, gülen bir personel ve sonuçta da gülen bir vatandaş profili oluşturmak.” dedi.
Bu kapsamda, insan kaynakları, iletişim ve farkındalık, zaman ve yaşam yönetimi, takımdaşlık, motivasyon ve stres yönetimi gibi bir çok alanda şirketlere seminerler veren, Türkiye'nin ilk ‘aile koç’larından, eğitimci Münir Arıkan ve Dr. Uğur Tandoğan tarafından Tuzla Belediyesi personeline yönelik eğitim seminerleri verilerek konunun önemi vurgulanıyor.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.