Ülkedeki ilk mağazasını 3 Ekim’de Creaticity’nin Yerawada'daki alışveriş merkezinde açan Konfor, Ahmadabad ve Mumbai başta olmak üzere Hindistan’da 2 yıl içinde 15 mağazaya ulaşmayı hedefliyor. Yaşam tarzı ve ev dekorasyonu alanında uluslararası arenada kendine sağlam bir yer edinmiş güçlü bir marka olarak, Hindistan pazarına girmiş olduğunu duyurmaktan büyük heyecan duyduklarını ifade eden Konfor Uluslararası Direktörü Serkan Sen, Avrupa’dan ilham alarak Hindistan duyarlılıklarına göre uyarlanan tasarımları uygun fiyatlarla ülke tüketicisine sunmayı hedeflediklerini söyledi.
Türkiye merkezli Konfor Furniture, Hindistan’daki ilk mağazasını açarak dünyanın en büyük coğrafyalarından biri olan Hindistan pazarına adım attı. Pune merkezli Creaticity ile yapılan stratejik ortaklık çerçevesinde açılan ilk mağaza 3 Ekim’de Creaticity’nin Yerawada'daki alışveriş merkezinde ziyaretçilerini ağırlamaya başladı. Ülkedeki mağaza sayısını 2 yıl içinde 15’e ulaştırmayı hedefleyen Konfor’un öncelik verdiği şehirlerin başında ise Ahmadabad ve Mumbai geliyor. Marka küresel tasarım bilincine sahip Hintlileri hedef alarak, Hindistan’da da kaliteli yaşam alanlarını oluşturmayı amaçlıyor.
12 bin metrekarelik mağaza, Türk esintili özel bir kanepe, yatak, gardırop ve çeşitli vurgulu mobilya seçeneklerinden oluşan geniş kapsamlı koleksiyonlarını müşteriyle buluşturacak. Konfor’un sunduğu hızlı teslimat seçenekleriyle, tüketiciler ihtiyaç duydukları ürünlere kısa sürede ulaşabilecek. Tüm ürünler, Türkiye'deki son teknoloji üretim tesisinde titizlikle üretilerek Hindistan’a ulaştırılacak.
“Üretim ve perakendede benzersiz bir güce sahip”
Creaticity CEO'su Dr. Mahesh M, Konfor’un, hem üretici hem de perakendeci olarak benzersiz bir güce sahip olduğunu belirterek “İzmir’deki geniş üretim tesisleriyle yüksek kaliteli mobilya üretiminde öncü bir marka ile ortaklık yapmış olmaktan büyük gurur ve mutluluk duyuyoruz. Bu ortaklık, Creaticity'nin House of Brands yaklaşımına önemli bir katkı sağlayacak” dedi.
1978 yılında İzmir'de kurulan Konfor, günümüzde 33 ülkede 148 mağazası ile küresel mobilya pazarında saygın bir konuma sahip. Ortalama 10 bin metrekare büyüklüğündeki geniş showroom’larında birinci sınıf, yerden tasarruf sağlayan mobilyalarını sergileyen Konfor, Hindistan pazarında kendisini birinci sınıf fakat uygun fiyatlı bir marka olarak konumlandırmayı ve ürünlerini rekabetçi fiyatlarla satışa sunmayı hedefliyor.
“Kaliteyi uygun fiyatlarla sunacağız”
Konfor Uluslararası Direktörü Serkan Sen, Hindistan'ın çeşitli ve dinamik pazarının, heyecan verici bir fırsatlar sunduğunu ifade etti. Konfor’un Avrupa’dan ilham alarak Hindistan duyarlılıklarına göre uyarladığı tasarımları uygun fiyatlarla ülke tüketicisine sunmayı hedeflediklerini anlatan Sen, “Creaticity ile olan ortaklığımız sayesinde Hintli tüketicilere Türk işçiliği ve modern tasarımın mükemmel karışımını sunarak Avrupa zarafetini daha geniş bir kitleye erişilebilir hale getirmek için çalışacağız. Yaşam tarzı ve ev dekorasyonu alanında uluslararası arenada kendine sağlam bir yer edinmiş güçlü bir marka olarak, Hindistan pazarına girmiş duyurmaktan büyük heyecan duyuyoruz” diye konuştu.
Konfor Mobilya Hakkında
1978 yılından itibaren mobilya sektöründe faaliyet gösteren; İzmir'den yola çıkarak hızla büyüyen, yenilikçi ve trend tasarımlarını dünyanın birçok noktasına ihracat gerçekleştiren Konfor Mobilya, 2018 yılında yeni marka kimliği oluşturularak ilk konsept mağazasını açtı. Tasarım merkezi ekonomi bakanlığı tarafından onaylandı. 2021 yılında Türkiye geneli tek kampüste en büyük fabrika inşaatı olacak bir üretim yatırımı gerçekleştiren Konfor Mobilya toplam 34 mağazası ile faaliyet göstermekte ve 32 ülkeye ihracat yapmaktadır. Çok yakında 163.000 metrekarelik yeni kampüsünde üretimine devam edecek Konfor Mobilya, 70.000 metrekareyi aşan satış alanıyla dikkat çekmektedir. 2024 yılı itibariyle, Konfor Mobilya, Çetmen Mobilya ve Konfor Yatak markaları Konfor Grup çatı markası altında hizmet vermeye devam etmektedir.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.