Resmi distribütörlükle birlikte artık Dora tarafından Türkiye’ye getirilen ürünler daha iyi satış sonrası hizmet kalitesiyle tüketicilerle buluşacak.
Türkiye’deki satış sonrası hizmet kalitesini artırmaya devam ettiklerinin altını çizen Xiaomi Türkiye Ülke Müdürü Vincent Chang, “'Xiaomi’de hedefimiz inovasyonu ve teknolojiyi herkes için adil fiyatlarla erişilebilir kılmak. Bu nedenle her adımımızda tüketiciye fayda sağlamayı önceliklendiriyoruz. İlk resmi ekosistem ürün distribütörü Dora ile atılan bu adımla Türkiye’deki yolculuğumuz heyecan verici bir şekilde sürüyor. Önümüzdeki dönemde de bu tarz yeni çalışmalarla Türkiye’deki Xiaomi severlere kaliteli ve ayrıcalıklı hizmet sunmayı sürdüreceğiz” ifadelerini kullandı.
Dora CEO’su Sinan Ekşi, “İletişim sektöründe 360° hizmet veren bir firma olarak ulusal ve uluslararası standartlara uygun kalitedeki ürün ve hizmetleri, müşteri memnuniyetini ön planda tutarak sunuyoruz. Sürekli kendini geliştiren, iyi eğitimli ve deneyimli iş gücüne sahip, yenilikçi bir firma olarak Xiaomi gibi bir dünya markasıyla çalıştığımız için çok mutluyuz. Çatımız altında satışını gerçekleştirdiğimiz Xiaomi ürünlerini artık Xiaomi hizmet kalitesine uygun bir şekilde Türkiye’de müşterilerimize sunacağız” dedi.
Resmi distribütörlükle birlikte Dora tarafından Türkiye’ye getirilen Xiaomi ekosistem ürünleri için kullanıcılar, Ouno yetkili servisinde teknik servis desteği almakla kalmayacak; aynı zamanda çağrı merkezi aracılığıyla uzaktan destek alma fırsatı da bulacak. Bunun yanı sıra ekosistem ürünlerinin tüm aksesuarları daha erişilebilir olacak. Kullanıcılar bu ürünleri ilk etapta mi.com’dan, ikinci etapta ise Xiaomi Store’lardan kolayca temin edebilecek.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.