Yoğun tanıtım kampanyalarının sonucunu aldıklarını dile getiren Birol Akman, “42 milyon turist, 35 milyar dolar gelir hedefi ile sezona başlayıp, hedefimizi Rusya Ukrayna savaşının etkilerine rağmen 47 milyon turist, 37 milyar dolar gelir olarak revize ettik. Çalışmalarımızın karşılığını almak, bu rakamlara ulaşabilmek bizi daha da motive ediyor. Her geçen yıl çok daha iyi olacağımıza inancımız tam” diye konuştu.
Dünyada 200 ülkede Türkiye’nin tanıtım faaliyetlerinin yürütüldüğünü belirten Akman, etkili pazarlama stratejilerinin yanı sıra turizm çeşitlendirme çalışmalarının da çok önemli olduğunun altını çizdi. Türkiye’nin deniz-kum-güneş turizminin yanı sıra sağlık, termal, kültür, spor, gastronomi, kış ve inanç turizmi gibi pek çok alanda turist ağırlama potansiyeline dikkat çeken Birol Akman, “Türkiye kendine has coğrafyası, iklimi, mutfağı, kültürü ve tarihi ile meraklıları için keşfedilmesi gereken bir cennet. Hem vatandaşlarımıza hem de yabancı turistlere Anadolu’nun değerlerini her alanda göstermek ve tanıtmak istiyoruz” dedi.
ATİD Başkanı şunları söyledi:
“Son zamanlarda özellikle Başkentimizi yurt dışında ve yurt içinde daha iyi tanıtabilmek için yoğun çaba sarf ediyoruz. Bu çabaların sonucunu turist sayılarının artışı ile görüyoruz. Anadolu ve Başkent turizmcileri olarak önümüzdeki günlerin daha iyi olacağına dair inancımız tamdır. Başta Kültür ve Turizm Bakanlığımıza, TGA’ya ve İl Kültür ve Turizm Müdürlüğümüze teşekkür ederiz.”
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.