• BIST 9549.89
  • Altın 2952.122
  • Dolar 34.4839
  • Euro 36.1941
  • İstanbul 17 °C
  • Ankara 15 °C

TikTok'un Yeni Raporu: Oyun İçeriklerinde 3 Trilyon İzlenme

TikTok'un Yeni Raporu: Oyun İçeriklerinde 3 Trilyon İzlenme
TikTok yıllık paylaştığı What's Next(Sırada Ne Var) Report serisinin oyun sektörü özelinde bir uzantısı olan Oyun Trendleri Raporu'nu açıkladı.

Oyun kültüründeki yeni tüketici davranışlarını derinlemesine inceleyen rapora göre, geçtiğimiz yıl platformda oyun içerikleri 3 trilyondan fazla görüntülenme aldı. 

METAP (Orta Doğu, Türkiye, Afrika ve Pakistan) Bölgesi için özel veri ve içgörüleri içeren rapor; ayrıca markaların toplulukla nasıl etkileşim kurabileceklerini ve platformda başarılı oyun içeriği oluşturabileceklerini anlamalarına yardımcı olmak amacıyla hazırlandı. 

Türkiye'deki oyuncularda kadınların oranı yüzde 53 

28 milyon yetişkin oyuncunun yer aldığı Türkiye'deki sonuçlar da oldukça dikkat çekici. Son 12 ay içinde oyun oynamaya yeni başlayanların yüzde 73'ü kadınlardan oluşuyor.

Dijital içerikleri tüketiminin yüksek olduğu Türkiye'de; oyun incelemeleri ve özetleri sırasıyla, yüzde 71'i ve yüzde 68 oranla en çok tüketilen içerikler olarak öne çıkıyor1 Türkiye'deki TikTok oyuncuları, sosyal medya deneyimleri ve oyun oynama alışkanlıklarına ilişkin tüm tüketici memnuniyeti kriterlerinde büyük farklarla listenin başında yer alıyor: 

  • Oyuncuların yüzde 60'ı sosyal medyadaki reklamlardan sonra oyunları indiriyor.
  • Yüzde 59'u sosyal medyada önerilen oyunlar için harcama yapabiliyor.
  • Yüzde 66'sı da oyun topluluğuyla bağlantı kurmak için sosyal medyayı kullanıyor.

TikTok Orta Doğu, Türkiye, Afrika, Pakistan ve Doğu Avrupa Oyun Sektörü Başkanı Sezer Değirmenbaşı şunları söyledi: "What's Next: Oyun Trendleri Raporu da bize gösteriyor ki, TikTok gerçekten de oyun kültürü ve eğlencenin kesiştiği bir yer haline geldi ve bize hayatın her kesiminden oyunculara topluluklarını bulma, heyecan verici yeni yollarla keşfetme, bağlantı kurma ve yaratma fırsatı sunduğunu gösterdi. Biz de küresel oyun topluluğumuzun gücünü sergilemekten ve markaların yeni kitlelere ulaşmak için platformumuzdaki etkileşimden nasıl yararlanabileceğini göstermekten heyecan duyuyoruz"

İşletmelerin TikTok'ta büyümesi için ihtiyaç duydukları araçlarla donatmayı, verilerle destekleyerek eyleme geçirilebilir çıkarımlar ve trend analizleri sunan raporda, METAP Bölgesi'ni kapsayan başlıca sonuçlar şunlar:

  • Her 3 kullanıcıdan biri, içerik üreticisinin paylaştığı içeriği izledikten sonra ürün ya da marka hakkında daha fazla bilgi için araştırdıklarını söylüyor.
  • Kullanıcıların yüzde 36'sının içerik tüketirken keyif aldıkları zamanlarda, satın alma motivasyonları da artıyor.
  • Kullanıcıların yüzde 80'i markaların challenge ya da akım başlattıkları veya trend ya da mem gibi viral olabilecek içerik çıkarmalarından memnun oluyor.
  • Bir içerik üreticisinin sponsorlu videosunu izleyen TikTok kullanıcılarının satın alma motivasyonunda, mizahın önemi 1,7 kat daha fazla.
Etiketler:
  • Yorumlar 0
  • Facebook Yorumları 0
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
  • Türkiye’deki İlk UTTS Montajı Gerçekleştirildi!19 Kasım 2024 Salı 11:05
  • KAPADOKYA’YA 60 MİLYON DOLARLIK YATIRIM18 Kasım 2024 Pazartesi 14:52
  • İstanbul Boğazı kapatıldı!18 Kasım 2024 Pazartesi 00:06
  • Sivaslı başkanlardan Ahmet Cin'e ziyaret16 Kasım 2024 Cumartesi 17:33
  • Kirvem AK Parti16 Kasım 2024 Cumartesi 17:22
  • Abdullah Gül'den  'İsrail' çıkışı15 Kasım 2024 Cuma 15:23
  • Meteorolojiden kuvvetli yağış uyarısı!15 Kasım 2024 Cuma 09:50
  • Bu merkeze gelenler iş sahibi olacak!14 Kasım 2024 Perşembe 12:08
  • Üretimin Geleceği Endüstriyel Haberleşme Teknolojileri ile Şekilleniyor14 Kasım 2024 Perşembe 11:51
  • Villa ve Yazlık Talebi Rekor Seviyede14 Kasım 2024 Perşembe 11:48
  • Tüm Hakları Saklıdır © 2012 Duyuru Gazetesi | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
    Tel : 02164912882 05323834739 Faks : 0216 4917113