Pendik'te uzun yıllar eğitimcilik yapan Abdülhalık Baş ve İhsan Erkul, Milli Eğitim Bakanlığı'nda daire başkanı oldular. Abdülhalık Baş, Din Öğretimi Genel Müdürlüğü Öğrenci İşleri ve Sosyal Etkinlikler Daire Başkanlığı’na atanırken, İhsan Erkul ise Din Öğretimi Genel Müdürlüğü Eğitim Politikaları Daire Başkanlığı görevini yürütüyor.
Abdülhalik Baş: Pendik Kılıçaslan İlköğretim okulunda uzun yıllar görev yaptıktan sonra, Maltepe İBB Mahmut Bayram İmam Hatip Ortaokulu müdürlüğü yaptı. Bu görevine devam ederken Mili Eğitim Bakanlığı Din Öğretimi Genel Müdürlüğü Öğrenci İşleri ve Sosyal Etkinlikler Daire Başkanlığı’na atandı. Öğrenci İşleri ve Sosyal Etkinlikler Daire Başkanlığı’nın Görevleri:; Eğitim ortamları ile ilgili iş ve işlemleri yürütmek, Genel Müdürlüğe bağlı kurumlarda eğitim ve öğretim ortamlarını geliştirmek, Öğrencilerin kayıt-kabul, nakil, kontenjan, ödül, disiplin, başarı değerlendirme gibi işleri yapmak, Genel Müdürlükle ilgili öğretim kurumları öğrencilerinin barınma ve bursluluk iş ve işlemlerini yürütmek, Yurtdışından gelen öğrencilerin iş ve işlemlerini yürütmek, Eğitim ve öğretim ortamlarını verimli hâle getirecek kalite standartlarını belirlemek, Eğitim ve öğretim ortamlarının geliştirilmesi amacıyla ulusal ve uluslararası kuruluşlarla iş birliği yapmak, buna ilişkin iş ve işlemleri yürütmek, Okul/kurum, pansiyon açılması ve kapatılmasıyla ilgili usul ve esasları belirlemek, iş ve işlemleri yürütmek, Bütçe iş ve işlemlerini yürütmek gibi görevleri yürütmekle sorumludur.
İhsan Erkul:
Pendik Ömer Çam Anadolu İmam Hatip Lisesi müdürlüğü Mili Eğitim Bakanlığı Din Öğretimi Genel Müdürlüğü Eğitim Politikaları Daire Başkanlığı’na atandı. Eğitim Politikaları Daire Başkanlığının Görevleri : Din öğretimine yönelik politika ve stratejileri geliştirmeye yönelik çalışmalar yapmak, kararlaştırılan politika ve stratejileri uygulamak, Din öğretimim yaygınlaştıracak ve erişimi artıracak çalışmalar yapmak, Genel Müdürlüğe bağlı eğitim kurumlarının açılma ve kapatılmasına ilişkin usul ve esaslar ile bu kurumların donanım standartlarını belirlemek, Eğitimde imkân ve fırsat eşitliğini artıracak çalışmalar yapmak, Din öğretimine yönelik ihtiyaç ve beklentileri karşılamak üzere araştırma, planlama ve geliştirme çalışmalarında bulunmak, Yeni politika ve uygulamalarla ilgili hukuki düzenlemeleri hazırlamak,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.