MediaMarkt Türkiye tarafından bu yıl 4’üncüsü gerçekleştirilecek girişim projesi “MediaMarkt Startup Challenge”ın başvuruları 2 Ağustos’ta başlayacak. Geleceğin teknolojilerini kurgulayan şirketlerle, perakendeyi yeniden şekillendirecek girişimcileri bir araya getirmeyi hedefleyen projeye başvurular, mediamarktstartupc
Avrupa’nın açık ara 1 numaralı elektronik perakendecisi MediaMarkt’ın Türkiye’ye özel gerçekleştirdiği “MediaMarkt Startup Challenge” projesinin dördüncü dönem başvuruları 2 Ağustos tarihinde başlayacak. Perakende dünyasında, inovatif değişikliklerle fark yaratan ve dönüştüren uygulamaları hayata geçirmeyi amaçlayan proje kapsamında girişimciler, 24 Eylül tarihine kadar başvurularını yapabilecek. Başvurular mediamarktstartupch
Dijitalleşmeyi iş süreçlerine adapte edebilen ve bu bağlamda perakende sektörüne yönelik çözümler geliştiren projeler arasından istenilen kriterlere uygun projeler 22 Ekim günü dijital olarak düzenlenecek MediaMarkt Startup Challenge Day etkinliğinde uzman jüriye sunumunu yapacak.
Startuplara projelerini Avrupa’da hayata geçirme fırsatı
MediaMarkt Startup Challenge Day etkinliğinde ilk üçe giren projeleri oldukça cazip ödüller bekliyor. Birinci olan proje, Münih’te gerçekleşecek Plug and Play Retailtech Center Hızlandırma Programı’na katılmanın yanı sıra; girişimciler için kurumsal ortaklıklar sunan hızlandırma programına dahil olma hakkı, Silikon Vadisi’nin en aktif yatırımcıları arasında olan Plug and Play’in girişimci ağına dahil olma fırsatı yakalayacak. İkinci olan proje ise MediaMarkt mağazalarında pilot uygulama fırsatı ve sektör liderlerine çözümlerini sunma hakkı elde edecekken; üçüncü olacak proje de yine MediaMarkt mağazalarında pilot uygulama imkanına sahip olacak.
Kazanan projeler MediaMarkt ile iş birliğine başladı
Bu yıl 4’üncüsü düzenlenecek MediaMarkt Startup Challenge’ın tüm birincileri Plug & Play Tech Center pitchlerine katıldı ve global ağa dahil oldu. İlk yılın kazanan girişimcilerinden BuyBuddy’nin kasasız ödeme çözümü bugün MediaMarkt Türkiye’nin 10 mağazasında çoktan kullanılmaya başlandı. BuyBuddy, müşteri davranışlarını gerçek zamanlı olarak kasada beklemeksizin ödemelerini gerçekleştirmelerini sağlayan bir IoT cihaz sunuyor. Aynı yılın diğer bir başarılı projesi Udentify ile çalışmalar ise 5 farklı MediaMarkt mağazasında devam etmekte.
MediaMarkt Türkiye, geçtiğimiz yılın öne çıkan projelerinden olan ve AI-Native tahminine dayalı analitik çözüm sunarak makine tabanlı öğrenme sunan B2Metric ile birden fazla proje için çalışmalarını sürdürüyor. MediaMarkt ve B2Metric mağaza trafik tahminlemesi ve mağaza transfer planlaması üzerine yoğunlaşıyor. MediaMarkt, bir diğer girişimci AsisstBox ile de Click to Call için pilot çalışmalarına başladı.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.