Network Fuarcılık ve Yemek Sanayicileri Dernekleri Federasyonu, Türkiye Aşçılar Federasyonu, Bursa Aşçılar Derneği, Bursa Yemek Sanayicileri Derneği, Güney Marmara Otelciler ve İşletmeciler Derneği iş birlikleri ile gerçekleşen ve üç gün boyunca gastro şovlar ve panellerle renklenen fuarda gıda toptancıları ve perakendecileri, aşçılar, otel, restoran ve yemek sanayi firmaları satın alma yetkilileri, market yöneticileri başta olmak üzere sektör profesyonelleri bir araya geldi.
Türkiye'nin dört bir yanından Bursa'ya gelen gıda ve turizm sektörü temsilcileriyle pandemi zorluklarına rağmen böyle bir etkinlikte buluşmanın önemine değinen Türkiye Aşçılar Federasyonu (TAFED) Başkanı Zeki Açıköz, “Yaşanan sıkıntılı pandemi sürecinden en çok etkilenen sektörlerden birisi olan turizm açısından bu tür fuarların yapılıyor olması hem moral motivasyon hem de paydaşların bir araya gelmesi bakımından çok değerli. Bu etkinliği herhangi bir metropolde kolayca gerçekleştirmek yerine Bursa'da hayata geçirme cesaretini gösteren ve Bursa olarak turizm sektörü için elini taşın altına koyabilen Network Fuarcılık'ı ve sahibi Hasan Eker'i de kutluyor ve teşekkür ediyorum” dedi.
Açıköz, firmaların ürünlerini tanıtabildiği, ustaların ürünleri yerinde görebilme şansı elde ettiği TURFOOD 3.Gıda Fuarı'nda TAFED olarak Bursa'daki meslektaşlarıyla bir araya gelip bölgedeki sıkıntıları ve pandeminin etkilerini konuşma fırsatı bulduklarını dile getirdi.
Fuara katılan sivil toplum kuruluşlarından Başkent Aşçılar ve Turizm Birliği Derneği'nin (BAŞATDER) Yönetim Kurulu Başkanı Şenol Bozkurt ise sektörün içinde bulunduğu sıkıntılı dönemi atlatması için TURFOOD 3.Gıda Fuarı gibi organizasyonların artarak devam etmesi gerektiğini ifade etti. Bozkurt, “Turizmde canlanmanın, hareketin oluşması için bütün paydaşların bir araya gelip akıllı ve mantıklı hareket etmesi gerekiyor. Bundan sonraki süreci hep birlikte daha hızlı bir şekilde ilerletmek istiyoruz” diye konuştu.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.