Alışveriş Merkezleri ve Yatırımcıları Derneği (AYD) tarafından bu yıl 14'üncüsü yapılan araştırma, 25 ilde yaklaşık 2 bin 500 kişi ile yüz yüze görüşülerek gerçekleştirildi.
Sunduğu son teknoloji ürün yelpazesiyle tüketicilere benzersiz bir deneyim yaşatmayı hedefleyen MediaMarkt, başarılarına bir yenisini daha ekledi. Alışveriş Merkezleri ve Yatırımcıları Derneği’nin “AVM’lerde En Beğenilen ve Tercih Edilen Perakende Markaları” Araştırması’nda “Anchor Mağaza” kategorisinde “En Beğenilen Mağaza” ödülüne layık görülen MediaMarkt, elektronik perakendeciliği alanındaki öncülüğünü pekiştirdi.
“Deneyim Şampiyonluğu vizyonuyla yola çıktık”
AKADEMETRE Research iş birliğiyle bu yıl 14’üncü kez düzenlenen araştırma, 25 ilde yaklaşık 2 bin 500 kişiyle yüz yüze görüşülerek yapıldı. Türkiye çapında tüketicilerin tercihini yansıtması bakımından bu ödülün MediaMarkt için ayrı bir yeri olduğuna işaret eden MediaMarkt Türkiye Emlak Grup Müdürü Mehmet Türk şunları söyledi: “AVM’lerin cazibe merkezi olarak konumlanan büyük perakende markaları için kullanılan 'Anchor' kavramı MediaMarkt’ın hikâyesiyle birebir örtüşüyor. Çünkü “Deneyim Şampiyonluğu” vizyonuyla yola çıktık ve müşteri deneyimini zenginleştirmek, hızlandırmak ve kişiselleştirmek için tüm MediaMarkt ailesi olarak büyük bir azim ve motivasyonla çalışıyoruz. Türkiye çapında toplam 102 mağazamız ve online mağazamız ile müşterilerimize teknoloji perakendeciliği alanında en iyi alışveriş deneyimini sunmaya devam edeceğiz. Bizi bu kıymetli ödüle layık gören tüm tüketicilerimize ve bu başarımızda emeği geçen çalışma arkadaşlarıma teşekkür ediyorum.”
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.