'Anları unutulmaz kılan kokulardır…' sloganıyla yola çıkan Mediha Ağaoğlu, 13 yılı aşkın süredir kozmetik sektöründe edindiği tüm tecrübelerini harmanlandığı ve 3 yıl formülasyon geliştirme süreciyle üzerinde büyük bir özveriyle çalıştığı ‘niche parfüm’ markası olan Eila ile artık Türkiye sınırlarını aştı.
Eila olarak geçtiğimiz ay önce dünyadaki en büyük kozmetik fuarlarından biri olan İtalya'nın Bologna şehrindeki Cosmoprof Worldwide, ardından da başvurduğu ilk yıl fuar komitesi tarafından seçilme başarısını göstererek Avrupa’nın en büyük niche parfüm fuarı olan ve Milano’da gerçekleşen Esxence Art Perfumery Fuarı'na katılan Ağaoğlu, büyük bir ilgiyle karşılaştı. Eila'nın artık kendi kabuğunu kırma zamanının geldiğini dile getiren Ağaoğlu, "Tamamı kendi tasarımımız olan niche parfüm ürün gamımız ile benzersiz ve özgün olmak adına verdiğimiz büyük çabanın karşılığını almaya başladık. 37 farklı koku ve 6 farklı ürün gamıyla Türkiye'nin ardından Avrupa ülkeleri başta olmak üzere dünyanın sayısız ülkesinden gelen talepleri değerlendirerek tüm dünyaya açılmak için süreci başlattık. Eila'nın eşsiz kokusu artık tüm dünyayı saracak" dedi.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.