3 Ödül törenininaçılış konuşmasını yapan İstanbul Milli Eğitim Müdürü Dr. Muammer Yıldız,sorunların tespitinde, teşhis ve tedavisinde, kamu kurum ve kuruluşlarıyla işbirliğinin, en temel stratejileri olduğunu vurguladı. YÖNVER projesinin,ortaöğretim okullarında, LGS ve LYS sınav sonuçlarına göre, akademik başarılarınölçülmesi, değerlendirmesi, buradaki tespit ve bulgulardan hareketle, zayıfalanların desteklenmesi amac?yla yürütüldüğünü ifade etti.
ÖSS?DE BÜYÜKBAŞARI
l Matematikdalında İstanbul üçüncüsü olan Gülizar Zeki Obdan Anadolu Lisesi, üniversiteyeöğrenci yerleştirme konusunda da, bir çok önemli liseyi geride bıraktı.
Geçtiğimiz yıl,400 öğrencisi üniversite imtihanına giren Gülizar Zeki Obdan Anadolu Lisesi?nin256 öğrencisi, 4 yıllık fakültelere girmeyi başardı.
Türkiyeortalamasının yüzde 7 olduğu gözönüne getirildiğinde, Gülizar Zeki ObdanAnadolu Lisesi?nin başarısı, açık bir şekilde görülüyor.
Lise MüdürüMustafa Bayram, başarıyı yakalamak için disiplinli bir çalışma programıuyguladıklarını söylüyor.
EN ÇOK TERCİHEDİLEN
ANADOLU LİSESİOLACAĞIZ
l Veli, öğretmenve öğrencilerin, sürekli irtibat halinde ve başarı çıtasını yükseltmegayretinde olduğunu kaydeden Bayram, SBS?de yüksek puan alan öğrencilerin,bundan böyle Kartal, Maltepe ve Kadıköy?deki Anadolu Liselerine gitmek zorundakalmayacaklarını söyledi.
Bu ilçelerdekiAnadolu Liseleri?nden daha başarılı olduklarını kaydeden Mustafa Bayram,?İstanbul genelindeki 900 lise arasında ilk 10?a girmek, küçümsenecek birbaşarı değildir. Galatasaray Lisesi, İstanbul Erkek Lisesi ve daha tanınmış pekçok lise arasında, bu başarıyı elde ettik. Çocuklarımız, hak ettikleri ödülüaldılar. Başarı için çok çalıştılar. Başta aileleri olmak üzere, hepimizi mutluettiler. Bu başarı, tüm Pendik?in başarısıdır. Emeği geçen herkesi, yürektenkutluyorum.? dedi.
MustafaBayram?ın da katıldığı törende bir konuşma yapan Milli Eğitim Bakanı ÖmerDinçer, bürokraside bugüne kadar cezalandırmaya dayalı bir sistemin olduğunuancak, performans ölçümlemesinde başarılı insanların takdir ve teşvikedilmesinin daha doğru sonuçlar doğuracağını belirtti. Bu yönüyle YÖNVERprojesinin, eğitimde iyi örneklerin paylaşılması açısından, büyük bir fırsatolduğunu ve Milli Eğitim Bakanlığı tarihinde oldukça önemli bir zihniyetdeğişiminin başlangıcı olarak görüldüğünü belirtti. Eğitimin niteliğikonusunda, sadece öğretmen ve öğrencinin, derste yaptığı eylemler olarakgörülen bir yapının, yetersiz kalacağını dile getiren Bakan Dinçer, eğitimin,sadece derste yapılan bir uygulama olarak algılanmaması gerektiğini, eğitiminher alanda var olması, hayatın her saniyesinde, her fiziki alanda olmasıgerektiğini ifade etti. Bu nedenle, eğitim-öğretimin, sadece okullarahapsedilmemesi için mücadele ettiklerini belirten Dinçer, ?Derslikler, okul koridorları,okul bahçeleri, sokaklar, evler, oturma odaları, aslında birer eğitim alanıolarak düşünülmedikçe ve o alanlarda eğitimi devam ettirmedikçe, eğitiminniteliğini arttıramayacağımızı bilmeliyiz.? dedi.
Gülizar ZekiObdan Anadolu Lisesi Müdürü Mustafa Bayram, müdür başyardımcısı Cahit Kardeş,müdür yardımcıları Ahmet Baltacıoğlu, Nevzat Bakansız, Elif Cengiz Boz,disiplinli ve bilimsel çalışmanın ödülünü almanın mutluluğunu yaşıyorlar.
Gülizar ZekiObdan Lisesi Müdürü Mustafa Bayram, ?Okul olarak, Pendik?in, tarihinde hiçgörmediği bir başarıyı, ilçeye taşımanın mutluluğu ve heyecanını yaşıyoruz.?dedi.
HABER:YAŞAR ŞİMŞEK
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.