• BIST 9549.89
  • Altın 2952.122
  • Dolar 34.4839
  • Euro 36.1941
  • İstanbul 18 °C
  • Ankara 16 °C

Doğru reklam ile hedef kitleyi yakalamak mümkün

Doğru reklam ile hedef kitleyi  yakalamak mümkün
Televizyonda, internette, radyoda, açık havada ve aklımıza gelebilecek pek çok noktada yer alan reklamlar hayatımızı nasıl etkiliyor? reklamlarmarkaları doğru algılamamızda bize ne kadar yardımcı oluyor?

Union İstanbul’un Ajans Başkanı Mehmet Erkmen konuyla ilgili görüşlerini aktarıyor.

Reklamlar, bir ürünü tercih etme noktasında tüketicinin kararını etkileyen en önemli faktörlerin başında geliyor. Çünkü insanlar ihtiyaç duydukları ürünleri genellikle reklamlarda görerek ve etkilenerek satın alma kararı veriyorlar.

“Reklamda ilk basamak marka güveni oluşturmaktır” Hedef kitlenin ihtiyaçlarını doğru saptayan ve bu ihtiyaçları doğru analiz edebilen reklamların hedefe ulaştığını belirten Union İstanbul’un Ajans Başkanı MehmetErkmen, reklamların belli bir denetim çerçevesinde yapılmasının gerektiğini söyledi.

Markalar için reklamlarda en önce güvenilirlik ve farkındalık oluşturulması gerektiğini belirten Erkmen, “Bu süreç sayesinde marka ile tüketici arasında bir bağ kurulmasıdaha kolay oluyor. Ve hatta bu ilişki sayesinde tüketiciler doğru marka algısı ve doğru bir satın alma kararı veriyor. Bunun sonucunda da ‘güvenilir marka’, tüketici için marka sadakati oluşturur” dedi.

Reklamlar nasıl başarıya ulaşır?

Reklamların 360 derece iletişimle başarılı olacağını belirten Erkmen, “Gelişen teknoloji artık hayatımızın her noktasında bize yardımcı oluyor. En son yapılan araştırmalarda; markaların itibar çalışmaları için yazılı basın çok önemli. Birçok marka, gazetelere ilan veriyor. TV reklamları, her dönemde olduğu gibi pastadaki en güçlü mecra olarak karşımıza çıkıyor” diye açıkladı.

Erkmen: Reklam, markaya ölçülebilir dönüşler sağlıyor

Doğru mecra, doğru zaman ve yerinde yapılacak reklam çalışmalarının tüketici ile marka arasında daha uzun soluklu ilişkiler kurduğunu; doğru konumlandırmanın isemarkanın vermek istediği mesajı hedefe ulaştırdığını belirten Erkmen, “Union İstanbul olarak, çağın getirdiği tüm yenilikçi trendleri takip ederek müşterilerimiz ile tüketiciler arasında köprüler kuruyoruz. Bu aşamada mecralar ile olan güçlüilişkilerimizi kullanıyor, müşterimizin hedef kitlesine uygun doğru mecraları kazançlıalanlara dönüştürüyoruz.”

Öte yandan reklamların etkili olması için önerilerde de bulunan Union İstanbul Ajans Başkanı Mehmet Erkmen;

“Bir gazete ya da dergide yer alan reklamın büyüklüğü arttıkça, algılanmaolasılığı artacaktır.

 Aynı şekilde hareketli, renkli yazı ve resimler ya da uyarıcıdaki kontrastlar mesajın daha kolay algılanmasını sağlayacaktır. Mesajın tekrarlanması da, mesajın algılanma şansını arttıracaktır.

Reklam iletişiminde mesajın bireyde belirli ihtiyaçları yaratması, ilgi çekici olması ve amacına uygun olarak iletilmesi kolay algılama ilegerçekleştirilebilmektedir.

Algılama, reklamın algılanması, tüketicide yaratılmak istenen imajın yaratılması, markanın konumlandırılması ve mesaj arasındaki ilişkinin sağlanabilmesi bakımından pazarlama stratejileri için önemli bir unsurdur” diyebelirtti.

  • Yorumlar 0
  • Facebook Yorumları 0
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
  • Tuzla'da sosyal tesisler kapılarını açtı16 Haziran 2020 Salı 18:01
  • Polisten 'Mutlu Pazar' operasyonu!25 Ekim 2019 Cuma 14:53
  • Şok iddia! 20 günlük tavuk kaldı fiyat 2 kat artabilir!24 Mayıs 2018 Perşembe 15:20
  • Pendik Kitap Fuarı başlıyor02 Mayıs 2018 Çarşamba 15:55
  • Ramazan pidesinin fiyatı belli oldu!27 Nisan 2018 Cuma 11:29
  • Kadınlar nerede hata yapıyor!16 Nisan 2018 Pazartesi 12:40
  • Bülent Ersoy'la ilgili şok iddia!05 Nisan 2018 Perşembe 11:22
  • Canan Karatay'dan ömrü uzatan tavsiye30 Aralık 2017 Cumartesi 23:44
  • Tarihi kente Pendik'ten ücretsiz geziler başlıyor!19 Eylül 2017 Salı 16:07
  • Anadolu Yakası'nın en büyük kütüphanesi15 Eylül 2017 Cuma 16:11
  • Tüm Hakları Saklıdır © 2012 Duyuru Gazetesi | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
    Tel : 02164912882 05323834739 Faks : 0216 4917113