Hibrit olarak gerçekleşen organizasyona 6.798 kişi fiziksel, 3.662 kişi ise çevrimiçi olarak katılım gösterdi. İstanbul Fuar Merkezi’nde 3 gün süren organizasyonda, ikili görüşmeleri ile önemli işbirliklerine imza atıldı.
Hem ileri teknoloji hem de katma değeri yüksek ürünlerle dünyanın ikinci büyük ekonomisine ulaşan Çin ile Türkiye arasındaki ticari ilişkiler ivme kazanmaya devam ediyor. Bu kapsamda Çin’in Hangzhou eyalet belediyesi ve Shangdong, Guangdong, Jiangsu, Anhui, Shanghai, Ningbo gibi 11 farklı eyalet ve şehri tarafından İstanbul Fuar Merkezi’nde Çin Ürünleri Fuarı (China Homelife Fuarı) düzenledi. Fuar, Uzakdoğu potansiyelinden faydalanmak isteyen girişimciler için önemli bir fırsat da sundu. Pandeminin ardından rekor düzeyle ikili iş görüşmesine ev sahipliği yapan fuar, adeta 3 günlük bir ticaret üssü konumunda yer aldı. Hibrit olarak gerçekleşen organizasyona 6.798 kişi fiziksel, 3.662 kişi ise çevrimiçi olarak katılım gösterdi.
Türk standartlarına uygun olarak tüm kontrollerden geçmiş tekstil, hazır giyim ve aksesuarları, ev tekstili, inşaat malzemeleri, el aletleri ve hırdavat, ev gereçleri, elektrikli ev aletleri, mobilya, elektronik eşya, hediyelik eşya, zücaciye, mutfak ve banyo armatürleri, gıda, lojistik, LED ve aydınlatma gibi 50 binden fazla ürünün bulunduğu fuar, bu yıl da hem iş insanlarının hem de yeni evleneceklerin uğrak noktası oldu.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.