Vatandaşların Pendik Belediyesine gelmeden taleplerini iletip başvuru oluşturabilmelerini sağlayan Çağrı Merkezi, ayda ortalama 30 bin civarında aramaya cevap veriyor. Son 4 yıldır hizmet veren merkez, arayan vatandaşların talepleri anında ilgili birimlere yönlendiriyor.
İşlek caddede tehlike önlendi
Pendik merkezdeki işlek caddesinde yaya ve araç yolu için tehlike yaratan ağaç, Çağrı Merkezi tarafından ekiplere yönlendirilerek kısa sürede budandı. 19 Mayıs Caddesi’nde dalları kırılmak üzere olan eski çınar ağacı, duyarlı vatandaşların 444 81 80 numaralı Çağrı Merkezi’ne iletmeleri neticesinde olası bir tehlike arz etmeden ekiplerce budandı. Sabah saatlerinde yolu yaya ve araç trafiğine kapatan ekipler, gerek ağacın gerekse tabela ve aydınlatmaların zarar görmemesi için titiz bir çalışma gerçekleştirdi. Ardından budanan dalları temizleyerek caddeyi yeniden trafiğe açtı.
“Aradık, sorun hemen çözüldü”
Öztürk Ak (Cadde 19 Cafe Sahibi) : Belediye Çağrı Merkezi taleplerimize çok kısa sürede çözüm buluyor, bizi de süreç hakkında bilgilendiriyor. Son olarak Çağrı Merkezi’ni 19 Mayıs Caddesi’ndeki işletmemizin önündeki eski meşe ağacının kırılmak üzere olan dalları sebebiyle aradım. Ağaç, işletmemizin tenteli bölümünün yanı sıra kaldırım ve yol için de tehlike arz ediyordu. Kopan iri dallar birinin başına düşse ciddi yaralanmalara sebep olabilirdi. Konuyu Çağrı Merkezi’ne ilettim ve kısa sürede ekipler, ağacı budayarak tehlikeyi ortadan kaldırdılar. Hizmeti vatandaşın ayağına kadar ve çok kısa sürede ulaştıran Belediye’ye, Başkanımız Dr. Kenan Şahin’e ve ilgililere teşekkür ediyorum.
Karabaş artık daha mutlu
Sokak hayvanları konusunda duyarlı vatandaşlar da Çağrı Merkezi’ni arayanlar içinde önemli bir bölümünü oluşturuyor. Karabaş, bu aramalardan biri sayesinde tedavi edildi.
Murat Dinç: Duyarlı bir vatandaş olarak Belediyemizin 444 81 80 numaralı hattını gerekli zamanlarda arıyorum. Bugüne kadar 70’in üzerinde kayıtlı talebim var. Çağrı Merkezi’ni bozuk kaldırımlar, moloz, geri dönüşüm ve sokak hayvanları konusunda aradım. Son talebimde, Çağrı Merkezi’ni iş yerimin yakınında yaşayan ve kurdeşen hastalığına yakalanan Karabaş için aradım. Çağrı Merkezi ekibimiz hemen belediye veterinerlik ekiplerini gönderdiler ve bir hafta süren tedavi sonrası Karabaş’ı tamamen iyileştirdiler. Hizmette teknoloji ve hızı buluşturan, Duyarlı Belediyecilik konusunda öncü olan Pendik Belediyemize teşekkürlerimi sunuyorum.
“Okulumun moloz ve tadilat talebi hemen karşılandı”
İbrahim Kaplan (75.Yıl Mesut Yılmaz Ortaokul Müdür Yardımcısı): Çağrı Merkezini genelde okulun moloz, tadilat ve benzeri işleri için aradım. Yetkililer her defasında döndüler. Pendik Belediyesi bir çözüm ortağımız gibi çalıştı. BU noktada tüm belediye yetkililerine teşekkür ediyorum.
“Artık whatsapp’la da ulaşma imkanı var”
Nevin Halıcıoğlu (Esnaf): Bir sorun olduğunda belediyenin 444 81 80 numaralı telefonunu arıyorum. Yapabilirsem bundan sonraki dilek ve sıkıntılarımı whatsapp kullanarak iletmeye çalışacağım. Bizlere bu hizmet veren Pendik Belediyesine teşekkür ederim.
“Çağrı merkezi köprü gibi”
Aynur Durak (Eczacı): Bu hizmetten yeni haberdar oldum. Çağrı merkezinin vatandaş ile belediye arasında bir köprü olduğunu düşünüyorum. Tüm Pendikliler gibi talep ve başvurularım için ben de bu hizmetten faydalanacağım.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.