Eğitimde Sosyal Memnuniyet
Tuzla Halk Eğitimi Merkezi Müdürü Metin ÇANGIR, "Vatandaşlarımız kurumumuza geldiği zaman hangi konuda, nereye, nasıl ve ne zaman başvuracağı konusunda bilgilendirmektir. Kurum ile ilgili talebi ya da önerisi olduğunda ister okula gelerek, ister telefonla, ister internet aracılığı ile kuruma ulaşabilmesini sağlanmaktır.
Sosyal paylaşım siteleri üzerinden haftada ortalama yüz soruya cevap vermekteyiz. Soruların büyük çoğunlu açılan kurslar veya açılacak kurslar oluşturmaktadır. Kurum yönetiminin kurum paydaşları ile kaynaşmasını tesis etmek, somurtkan değil gülümseyen, yarın gel demeyip hemen yardımcı olan bir yönetim anlayışını ortaya koymaktır. Tüm başvurulara 24 saat içinde cevap veriliyor." dedi
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.