Kongreye katılan Amazon Türkiye Kurumsal Strateji ve Politika Genel Müdürü Atilla Yerlikaya, “Pandemi ve Paris Anlaşması Işığı Altında Sanayide Sürdürebilirlik, E-Ticaret ve Yeni Pazarlar Paneli”nde Amazon’un KOBİ'lerin küreselleşmesine yönelik destekleri hakkında bilgi verdi.
Türkiye’nin önde gelen şirketlerinden profesyonellerin katılımıyla Gümrük ve Ticaret Müfettişleri Derneği sahipliğinde gerçekleştirilen I. Uluslararası Gümrük ve Ticaret Kongresi, ikinci gününde düzenlenen panellerle devam ediyor. Kongre kapsamında Hakan Güldağ’ın moderatörlüğünde gerçekleştirilen “Pandemi ve Paris Anlaşması Işığı Altında Sanayide Sürdürebilirlik, E-Ticaret ve Yeni Pazarlar Paneli”nde konuşan Amazon Türkiye Kurumsal Strateji ve Politika Genel Müdürü Atilla Yerlikaya, Güldağ’ın işletmele
Amazon Türkiye Kurumsal Strateji ve Politika Genel Müdürü Atilla Yerlikaya, “Amazon Türkiye olarak Türk markalarının ve girişimcilerinin uluslararası online ticarette başarısını desteklemek ve isimlerini daha fazla duyurmalarına yardımcı olmak, en öncelikli hedeflerimiz arasında yer alıyor. Türk girişimcilerinin ürün kalitesi, çeşitliliği ve girişimci ruhlarından ileri gelen potansiyeline olan inancımız tam. Küresel e-ihracat fırsatlarından yararlanarak büyük başarılara ulaşabileceklerini düşünüyoruz ve bu yolda onları desteklemek için çalışmalarımızı aralıksız sürdürüyoruz. 2019 yılında Türk Satış Ortaklarımızın ihracatına destek olma çabalarımızın bir parçası olarak Amazon'un 5 Avrupa Pazaryeri (İngiltere, Almanya, Fransa, İtalya, İspanya) üzerinden Türkiye'den Avrupa'ya ihracat kanalımızı hizmete sunduk. Ek olarak TOBB, Boğaziçi Üniversitesi ve Ticaret Bakanlığı iş birliğiyle hayata geçirdiğimiz “BiTıklaAvrupa” ihracat eğitim programıyla, ihracat potansiyeli yüksek illerimizde yüz yüze ve online olmak üzere toplamda 22 eğitim gerçekleştirdik ve 3 binin üzerinde KOBİ temsilcimize ulaştık. Bugün Türk satıcılar, Avrupa’daki 8 Amazon pazaryerini kullanarak 30’dan fazla kategorideki ürünlerini 27 Avrupa ülkesindeki 340 milyondan fazla müşteriye satabiliyor. Bunlara ek olarak satıcılarımıza; 125€ değerinde site içi reklam desteği, Amazon FBA lojistik ağına katılım imkânı, müşteri gönderimli lojistik modeli gibi gönderim seçenekleri, satıcı destek ekibi altyapısı, tek bir satıcı panelinden 8 Avrupa pazaryerinin yönetimi ve satıcılarımızın markalarını güvenceye almak için Amazon Marka Kaydı gibi araçlar sunuyoruz,” ifadelerini kullandı.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.