Pandemi nedeniyle yaşam ve alışveriş alışkanlıklarının değiştiği 2020 yılında, bu değişime paralel yatırım yapan Altınyıldız Classics’in “Şıklığı Cebine İndir” sloganıyla hayata geçirdiği mobil uygulaması, bugüne kadar 400 binden fazla indirildi.
Müşterilerin % 40’ı alışverişlerini mobil uygulama üzerinden gerçekleştirirken, Altınyıldız Classics’te ziyaretlerin yüzde %55’i mobil uygulamadan yapıldı.
“Pandeminin çok başında Altınyıldız Classics mobil uygulamamızı hayata geçirdik” diyen Altınyıldız Classics Pazarlama ve Online Kanallar Direktörü Onur Uluğ, “Bu yıl, mobil uygulamamızı daha müşteri deneyimi odaklı bir yapıya kavuşturduk. www.altinyildizclassics.com ve mobil uygulamalarını yeni yatırımlarla güçlendirdik. Altınyıldız Classics App ile dilediğiniz zaman, dilediğiniz yerde sezon trendlerine ulaşabiliyor, farklı ödeme seçeneklerinden faydalanabiliyor, hızlı ve güvenli alışveriş deneyiminin yanı sıra uygulamaya özel ayrıcalıklardan da yararlanabiliyorsunuz” diyor.
Altınyıldız Classics mobil uygulamasını indirerek, yaşam tarzına ve ilgi alanlarına göre her gün yepyeni içeriklerle karşılaşıldığını kişiye özel indirimler ve kampanyalardan faydalanılabildiğini belirten Uluğ; ‘400 binlik indirilmenin yüzde 50’sini, bu alışveriş şeklinin pratikliğini ve avantajlarını keşfeden müşteriler oluşturuyor” diyerek şöyle devam ediyor; “www.altinyildizclassics.com’a göre tüm kampanyalarda mobil uygulamaya özel dönemsel ekstra indirimler sunuyoruz. Dönem dönem de yine mobil uygulamaya özel ‘kargo bedava” kampanyalarımız oluyor.”
Altınyıldız Classics App’in kullanıcısını tanıdıkça
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.