AK Parti, Mart 2024’te yapılacak yerel yerel seçimler için hazırlıklarını sürdürürken, yürütülecek kampanyanın da ana hatları belli olmaya başladı.
AK Parti’nin, yerel seçimler için oluşturulan Seçim Stratejisi Komisyonu toplantıları her hafta yapılmaya başladı. Bu toplantılarda bugüne kadar, belediye başkan adaylarının profilinin nasıl olması gerektiği, adaylar belirlenirken hangi kriterlerin dikkate alınacağı gibi başlıklar üzerinde duruldu. AK Parti strateji toplantılarında kampanyaya yönelik de değerlendirmeler de yapılıyor.
Edinilen bilgilere göre, ortaya çıkan genel görüş, kampanya ‘genel seçim havasından çıkarılıp, belediyecilik hizmetlerinin ön plana çıkacağı’ bir içerikte olacak. Kampanyanın iki aşamada yürütülmesi planlanıyor. ‘Negatif başlayıp, pozitif devam etmesi’ hedeflenen kampanya kapsamında, ilk aşamada tamamen CHP’li belediyelerin söz verip de yerine getirmediği icraatlar anlatılacak.
HAYALDİ, HAYALDE KALDI
AK Parti’nin çıkardığı bilançoya göre şu ana kadar CHP’li belediyelerin vaatlerinin ancak yüzde 5’i tutturulabildi. Özellikle CHP’nin yönettiği 11 büyükşehir için bu vaatler tek tek listelenip vatandaşa ‘CHP’nin yapamadıkları’ gösterilecek. Yerine getirilmeyen vaatler için 11 ilde ayrı sloganlar belirlenecek. ‘Hayaldi hayalde kaldı’ şeklindeki bakış açısı ile kampanyanın ilk aşaması tamamlanacak.
AK Parti, CHP’li belediyelerin yapamadıklarını anlattıktan sonra, bu defa pozitif kampanya sürecine geçecek. AK Parti’nin markalaşmış belediyecilik hizmetlerine vurgu yapılacak. 81 il için ayrı ayrı hazırlanacak yeni proje ve hizmetler anlatılacak, her il için ayrı bir marka oluşturulacak.
GENÇLER YİNE ÖN PLANDA
Yerel seçim hazırlıkları kapmasında AK Parti, gençler için de özel içerikler hazırlayacak. Özellikle genç istihdamını artıracak hizmetler ön plana7uan verilmesi, biriktirilen bu puanlar gençlere seyahat imkânı getirilmesi gibi öneriler tartışılıyor.
KAYNAK: TÜRKİYE GAZETESİ/HABER 7
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.