Tüm belediye hizmetlerinde dijital ortama geçiş için teknoloji alanında büyük yatırımlar yapan Pendik Belediyesi, bu kapsamda en önemli ve zor olan adımlardan birini gerçekleştirdi. 1969 yılından beri arşivlerde bulunan 21 milyon evrak fiziki ortamdan dijital ortama kaydedildi. Mali hizmetler müdürlüğü dosyalarından ruhsat-denetim ve evlendirme kütük defterlerine kadar tüm evraklar tek tek elden geçirilerek mükerrer kayıtlar ve hatalar tesbit edildi.
Evraklar dosyalardan ve raflardan kurtarılarak dijital ortamda depolanırken kurulan otomasyon sistemi sayesinde detaylar aracılığı ile istenildiği takdirde arşivden çıkarılabiliyor. Ayrıca dünyanın her yerinden evrak takip ve onayı da mümkün hale geldi.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.